Pages

nuffnag

Monday, December 13, 2010

Azam Muharam ini

Azam tahun lepas aku tak tau apa dia. Azam tahun sebelum tu nak dapatkan kerja tetap dan dah dapat pun. La ni untuk azam baru ni aku nak : -
  1. nak sambung belajaq ( otak berkarat ni boleh ke idak le..huhu)
  2. nak improvekan diri pasal kamera ( bak kata zool, gambaq aku semua buruk.. sob..sob..)
  3. nak rajin-rajinkan diri memasak, hehe ( sejak balik sini aku jadi seorang yang malas masuk dapur)
  4. nak kawen boleh dak, hehehe.. (seru dah sampai kot, haha, tapi calon plak takde..huh) akukan target nak kawen umoq 27, so tahun depan dah 27..
Boleh  tak ha? Nak seribu daya, tak mahu seribu dalihkan? Orang lain boleh awat kita tak boleh buat pulak, betul tak?

Caiyok, caiyok, caiyok!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...