Pages

nuffnag

Sunday, December 5, 2010

Kenduri kawen

Tahun ni ramai teman-teman aku kawen. Sungguh tak sangka, umur cepat berganjak. Semalam aku ke Bongor ( kat Baling ye bukan kat Indon, hehe). Majlis teman sekolah menengah aku si Kimi dan si Muneer @ Munirah. Temanya kelabu dan nampak sama cantik sama padan.

Look gorgeous kan!! (amik kat pesbuk si Muneer)

Hari ni teman aku si Shafazillah akad nikah dan kendurinya sabtu ni. Oleh kerana semuanya berteman dan tinggal aku jer tercangak sorang-sorang, terpaksa la aku menumpang kaki  dengan si Zool. ( Ini la nasib bila smpai tua pun masih single mingle, hadoiii!!) 

Ahad on 12th plak kenduri umah Ain. Abang dia kawin. Oleh kerana aku rindu yaamat kat si Ain ni, aku nak p jumpa jugak dia. hehe (Pulun dak aku?)

25th ni plak on Krismas kenduri Shapinat. 24th akad nikah dia. Mentang-mentang la aku tak kawen lagi, dia mintak aku jadi dia punya pengapit. Tolong kawankan, nak wat gena..

Kenduri orang jekan, kenduri aku plak?! Coming soon~~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...