Pages

nuffnag

Tuesday, January 4, 2011

1st day sekolah

Semalam hari pertama sekolah dibuka di seluruh Malaysia. Begitu jugaklah dengan sekolah aku. Tapi yang best tahun ni tak dak budak yang kes keryau-keryau nak balik. (wow, ada kemajuan positif ni, hehe..) Mak bapak yang tunggu pulak sorang je. Hari ni tak nampak sesapa pun yang tunggu dah. Kalau tahun lepas ada yang dok kena tunggu lagi time ni dan ada yang dok melalak lagu Awie, hehe...( konon bajet mak dia nak bawak balik la,haha)

Minggu depan dah start kelas komputer. So, aku kena pastikan semua pc ok..:D


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...