Pages

nuffnag

Tuesday, January 11, 2011

Kuih cara

Setelah sekian lama cakap nak buat kuih cara ( sama kot nama kuih ni), lastly aku buat jugak..hehe..

 Walaupun ada yang berlubang..hehe..rasa umpph!!

Memula tu melekat jugak la, dah banyak kali buat ok laaa... Tapi mak aku cakap macam maktok buat. Sejibik beb!! (time tu aku kembang sekawah la.. : P)


Ni time mula-mula buat, memang melekat habis la..huhu

Lepas ni boleh la buat lagi. Sukatan bahan-bahan aku pakai main belasah jer. Jangan memain, mak aku pun amik sukatan aku tau..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...