Pages

nuffnag

Tuesday, June 21, 2011

Banyaknya cakap!!

 Aku paling tak suka orang yang suka cakap banyak. Menyampah!! serius! 

Aku selalu jumpa manusia-manusia ni. Suka sangat bercakap sampaikan asyik dengaq dia punya cakap saja. Sampai satu tahap aku dah boring aku pun mula la dok berangan. (Mata je tengok dia tapi otak aku dah pikir ke lain dah..hahaha) Cerita ntah ape-ape la, pas tu tiap kali jumpa suka cerita menda yang sama dan asyik dengaq cerita dia ja. (Boleh bayang tak betapa bohsannya aku!!) Bila kita mencelah ja, dia lagi rancak la bercerita, bla..bla..bla...

Aku tak berapa kisah kalau manusia yang jenis suka bercakap tapi memberi kita peluang nak luahkan apa respon kita. Ini tak, dengaq cerita bodo dia ja..hampeh... Ada 2 3 malaun yang aku jumpa pesyen ni. Tapi dalam hati, dok sabaq ja la....

Kalau ada yang jenis ni, belajaq-belajaq la buang pe'el tu. Jangan sampai orang meluat udah ler. Karang tak de sape nak kawan dgn kamu.hmmmm...

p/s: semalam rasa stress ja, terus off my fb..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...