Pages

nuffnag

Tuesday, July 5, 2011

Menci aku

  • Kekadang manusia ni suka cakap, tapi apa yang dia cakap tu ntah apa-apa. Mual bila kena dengaq. Asyik dia ja cakap. Bosan!!
  • Bila dah bercakap, dia saja yang betul. Uihh, tak kalah. Semua idea dia paling mantop dan bernas la. Mungkin pendapat dia bagus untuk dia. Tapi awak tengok tak orang yang awak sedang bercakap tu macam mana?
  • Kenapa tak boleh bagi peluang untuk dengar pendapat orang lain? Kenapa, dah rasa bagus sangat ka? Mungkin kalau dengar apa yang awak cakap, fuyooo... dasat babe, tapi habuk pun tarak!
  • Awak mungkin pandai dalam bidang A, tapi awak kurang dalam bidang B. Tapi awak tetap berpura-pura pandai dalam bidang B depan orang. Kesian awak, sebab awak memalukan diri awak sendiri bila menunjukkan kebodohan awak.
  • Jangan la bagi harapan kat orang kalau diri sendiri pun tak yakin. Ini tak, bagi harapan menggunung, lastly buat tak tau ja. Kononnya tak pernah ada apa-apa. Time ni, jangan marah kalau orang cakap awak penipu yer..
  • Kalau salah kenapa sukar sangat nak cakap mintak maaf? Susah ke nak ucap MAAF? Awak boleh buat dek jer macam tak ada apa-apa. Sekali dua tak apa la, banyak kali, jangan marah la kalau kita pun buat macam tu, ok!
  • Bila kita cakap, RAHSIA, mean apa yang dicakapkan itu, tak perlu la nak canang kat semua orang. Apa ka bodohnya boleh p cerita kat orang. Bodohkan?
  • Muka suci murni, tapi rupanya, hmmmmm .... 
  • Bab membodek no 1. Tengok nampak macam pijak semut tak mati tu. huh!!
  • Kalau dah rasa tak mampu bayar, jangan la nak amik barang mahal-mahal. Ukur baju badan senirik la muat ke tak. 
  • Kalau tak tau tanya la babe. Tak payah dok wat senyap konon-konon tau. Nak jaga status la konon.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...