Pages

nuffnag

Tuesday, July 12, 2011

Nak posa dah.. yeye

Alhamdulillah, pejam celik, pejam celik dah nak masuk bulan Ramadhan dah. Tapi, posa lepas dah ganti belum. Ngeh..ngeh..ngeh...

Bila umuq koi meningkat ni, kurang pikiaq pasai raya tapi lebih kepada berpuasa tu. Walaupun aku seronok nak puasa, baju raya siap dah. kekeke.... Bukan apa, maklum la, baju siap kekadang tak sedap pakai. Besaq la, kain pinggang dia besaq la, bahu jatuh la. Maklum la, orang kurus kediang. hmmm.... Tapi tahun ni serius siap awal giler. Sebabnya tahun lepas dalam  2 or 3 hari nak raya baru siap. fuhhh....

Tapi yang paling penting la ni, adalah berpuasa tu. Kena cari pahala bebanyak. Tampung dosa lepas-lepas tu. 

p/s: Aku tak tau nak tulih apa sebenaqnya, hehe.. tengah isi SSQS tapi dia punya program nak load tu, betul-betul menguji kesabaran. Baru lepas 3 orang. hmmmm....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...