Pages

nuffnag

Sunday, August 14, 2011

Dah daftar MyEG?

Tau dok pasal MyEG ni? Mesti ramai yang dah taukan. Spesis aku ni tau tapi malas nak amik tau. Pada suatu hari, aku tetiba ja terasa nak daftar. kekeke... Oleh itu, aku pun mendaftar. Dan sesaja nak semak saman kat PDRM dan jeng3...... Ada 2 saman. Bajet saman kereta sekali yang keluaq motor la.. ish3.. Nun kat Ipoh nu ha,.. Motor aku tu Penang pun tak sampai nak p Ipoh plak...Bayaran yang dikenakan adalah RM600 sahaja, OK!!

So tunggu surat saman sampai. Orang lain buat salah sekarang aku plak kena tanggung. Dugaan bulan puasa.. hmmm...

P/S: Share untuk yang tak tau lagi.. Sharing is caring ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...