Pages

nuffnag

Monday, August 8, 2011

Jahit manik

Bila nak raya, maka bermula la aktiviti aku menjahit manik. Tahun ni nak letak mutiara. Tapi dah tersilap beli, sepatutnya kena beli satu lagi mutiara kecik baru come. Tapi tak pa la, oleh kerana itu, aku akan olah sendiri. Jahit mengikut suka hati. ;) Tapi biaq nampak come. Masih dalam proses. 

Photo sumber cik google

Lebih kurang macam ni la nak jahit, tapi mungkin akan jadi lebih buruk dari ini sebab setahun sekali ja aku jahit. Jahitnya kat tangan ja. Nanti dah siap aku tempek sini. Kiranya hampa yang baca ni orang terawal la tengok baju raya I. hehehe..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...