Pages

nuffnag

Friday, September 16, 2011

Dia yang kunikahi--->novel der...

Selesai sudah membaca buku 'Dia Yang Kunikahi' karya Iqbal Syarie. Senoknya baca novel ni sebab dalam masa dia bercerita mengenai watak-watak dalam novel ni, dia selitkan sekali ilmu agama. Contohnya berkenaan cerita nabi, macam mana dalam Islam menuntuk kesabaran dan macam-macam lagi la. Rasa puas hati baca. 

Tapi watak Johari terlampau tulus dan iklas. Untuk masa sekarang la, berbanding masa lalu yang agak tunggang langgang.

Penamat cerita tak best, memang tak suka, tak suka, tak suka.huh!! Tapi jalan cerita dia garap macam tu, baca saja la. Keseluruhan ceritanya OK!!

 Photo dari blog tuan punya 

Lani aku tengah baca 'Mahar Cinta Cinderella'. Permulaan pun syiok ja. hehe.. 


Nanti dah baca aku habaq sikit-sikit noo.. =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...