Pages

nuffnag

Friday, October 14, 2011

Novel Cinta Kontrak


Cinta Kontrak. Sedap bunyi tajuk dia. Penulis dia masih muda baru 18 tahun. Sesuai la untuk budak-budak muda baca, tapi untuk aku macam dah tua (memang dah tua..)baca cerita budak-budak ni kan. Tapi ok jugak cerita dia. Not bad. Tapi banyak kebudak-budakan sangat sebab tu aku cakap sesuai untuk remaja la senang cakap.

Cerita dia pasai Nur Alia Airsha yang bertemu jodoh dengan musuh dia senirik, Mohamad Danial Franz, lelaki kacukan melayu+perancis. Sebenaqnya si Danial ni dah jatuh hati kat Airsha, tapi ego. Depa kawin pun ada kontrak.Tapi kontrak tu sekejap ja. Walaupun depa ni dah kawin, tapi masing-masing lebih suka buat hal masing-masing.Ada jugak berlaku konflik dalam perhubungan depa ni, bila Bella yang tergila-gilakan Danial ni nak bagai nak gila.

Tapi macam biasa la, ending terbaik. hehehe.. Nak tau lebih lanjut p la beli. (Aku pinjam kat kazen aku ja, kuikui..)

ps: nak p cari novel Anis Ayuni la.. Novel dia yang diadaptasi untuk drama pun teruja nak tengok. Tak sabaqnya aku.. =p
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...