Beli tudung kat Gerobokecik

Assalamualaikum dan Selamat Pagi! Kat Kedah ni hujan je memanjang. Tapi hujan tu hujan rahmatkan. Sejuk la sikit. (eh, sejuk banyak la, sejuk gedik.hehe )

Hari ni post pasal gerai comel saya. Sesapa yang nak dapatkan tudung boleh la mengunjungi gerai blog aku yang tak seberapa ni. Ada macam-macam tudung. Jom la tengok, kalau boleh like sekali yer tanda sokongan kawan-kawan yang comel dan cantik sekalian. Kalau berkenan tu mesej la gue. Nak pm fb pun boleh, nak mesej lagi bagus sebab lebih cepat.

Ni salah satu tudung bawal, aku buat pakai macam shawls, lilit ja. (Photo ni ja nmpak clear aku pakai bawal)

Ada jugak shawls macam halfmoon yang tengah fames sekarang ni. Yang aku jual plain boleh pakai dengan baju corak-corak, Tshirt pun boleh. :) Kalau ada nak request nak letak lace pun boleh. InsyaAllah, mesti cantik. So jom la ke Gerobokecik. :)

gerobokecik.blogspot.com

P.s: Aku jarang amik gambaq, so memang susah la ada gmbaq pakai tudung elok-elok. Kalau ada pun mesti buruk macam kat atas. hehe

2 comments: