Pages

nuffnag

Monday, November 5, 2012

Dr Cermin

Baru ni waktu otw kursus kat Alor Setar, dengan tak semena-mena terjadi retakan kat cermin depan keta aku.    Puncanya mungkin sebab batu, padahal tak ikut lori pun. Benda nak jadikan. (ayat penyedap hati)

Pakai hp cokia, so gambar kurang jelas. Harap maklum.

Retakan tu sikit ja, tapi sikit pun mungkin akan merebak. Tanya la kengkawan, so depa sugest p kedai ni. Memula tak tau pun kedai nama apa, rupanya kedai Dr. Cermin. Kedai ni rasanya semua orang tau, aku je yang memang lambat tau pun, ngeee..

Kedai ni kat Lagenda Heights, sapa nak p cari signboard kuning ni


Memula tu dia tebuk sikit, sebab nak masukkan menda alah ni

Waktu ni dah kering, dia sapu-sapu sikit 

Selesai semua dia lap cermin tu kat dalam dan luar

Tunggu kering ni sejam lebih jugak la. Kerusi tak dak, tumpang duduk atas motor orang la. Nak p kedai makan, tapi nak tengok dia buat camna, so tunggu jugak la berejam pun. Sekarang dah ok, lega rasanya. Cuma nanti kena tukaq jugak la. Incase kalau terjadi lagi. Dan satu lagi, pesanan untuk sesiapa jugak, ambik la insurans cermin. (Aku sendiri tak amik, lepas ni kena amik)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...