Pages

nuffnag

Thursday, September 5, 2013

Aidil Fitri 1434h


Assalamualaikum.. Syawal dah nak habis dah pun. Raya kali ni seperti biasa. Cuma tahun ni Mak Ngah dah tak ada, tu ja. :(

Layankan ja gambaq-gambaq di bawah ye. Sebenaqnya, gambaq gila banyak kot. Ni pun dah edit dan   pilih-pilih yang sesuai ja.


1 happy family





Abah dan mama tersayang

Dengan tok tersayang



Depa ni bab amik gambaq no 1 




Bila dapat berhimpun reramai memang best tapi masih tak cukup lagi ni

Penutupnya, sejak abah dan mama pencen baru best beraya dan baru terasa nikmat beraya. Sebabnya sebelum ni, kalau nak rasa meriah macam ni tak dak pun. Bila mama cuti, abah keja, tak pun abah cuti mama keja. Dan pernah aku dengan adik-adik aku beraya 4 beradik ja. Tapi abah ngan mama petang tu ada la. Macam ni la bila mak bapak keja shif. 

Thumbs up for Aidil fitri 1434h ;D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...