Pages

nuffnag

Monday, September 9, 2013

Filem Phee Mak Phraknong





Aku nak share pasal filem Thai yang kompom la hampa tengok hampa gelak.

Kisah berkenaan dengan Mak yang p berperang dan terpaksa meninggalkan isteri tercinta (Nak ) yang tengah sarat mengandung. Bila perang tamat, Mak ni dengan baik hatinya ajak la kekawan dia p kampung dia dah kekonon nak tunjuk isteri dia yang cantik jelita tu. Tapi dia tak tau lagi yang isteri dia tu sebenaqnya dah mati.


Bila dah sampai kat kampong bermula la adegan yang mencuit hati. Kalau nak tau lebih lanjut, sila tengok ye sebab rugi kalau tak tengok. 




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...