Pages

nuffnag

Thursday, October 10, 2013

Buku 1 Hari 1 Resepi

Assalamualaikum.Helloo..

Hari ni nak share pasal buku 1 Hari 1 Resepi. Hasil dari blogger Chef Hanieliza Buku ni beli dah lama tapi terasa baru nak share.

Pendapat aku pasal buku ni sangat bagus sebab cara sukatan dia yang mudah. Ada macam-macam resepi macam ayam, daging, nasi dan macam-macam lagi la.  Gambar dalam buku ni pun menarik. So sapa tak beli rugi.

Muka hadapan, nampak tak laku keras tu! Aku beli tak laku keras lagi.. :)


Isi kandungan yang memudahkan kita nak cari resepikan!


Apa lagi, sila dapatkan buku ini di kedai buku berhampiran anda!

#Photo sumber en. google

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...