Sambungan raya..

Untuk raya ke 3 ke rumah Mak Lang yang buat Rumah Terbuka. Makanan yang sedap dan masa tu tengah lapor la kata..hehe..

Di malam harinya pulak, ada buat bbq kat kepala batas. Dapat berjumpa dengan sepupu-sepupu. Especially dapat jumpa dengan family Paksu Jad sebab lama tak jumpa. Last jumpa waktu kat KL dulu di rumah Cik. La jumpa si kecik yang kuat berceloteh berbanding dulu yang tak mau kat orang pun.hehe..


Hari pertama kerja, petang p jumpa kawan baik saya. Sekian lama tak jumpa, selepas dia kenduri last saya jumpa dan sekarang dia sangat-sangat la berisi. Berbanding saya, maintain 47, ok!! (Abaikan saya yang macam stupido sebab kurang sihat..)

Rumusan untuk Raya bagi tahun 1432h adalah biasa-biasa saja. Hmmm.... Tiada yang seronok, dan tiada yang tak seronok. Semoga saya dapat merasai Ramadhan lagi tahun hadapan, ameennn...

p/s: perasan tak bahasa saya yang agak skema.. kekeke..

No comments:

Post a Comment