Coffee Prince

Ingat lagi tak cerita kat bawah?




Aku baru habis tengok cerita Coffee Prince. Cerita tu dah lama, tapi aku baru dan nak tengok.  Best jugak  layan cerita ni. Sebab dia komedi jugak.  Sudah menjadi habit aku kalau tengok Korean drama ni, aku mesti searching tengok pelakon-pelakon ni nama apa, dia pernah berlakon apa dan latest drama dia apa. Rupanya salah sorang pelakon tu Lee Eon @ Min Yeop ( boyfriend adik Eun Chan).  Rasa terkejut jugak la. (Almaklumla, aku layan cerita ni dengan penuh kusyuk :p).  Yela walaupun dalam cerita tu dia berlakon jadi lurus bendul, tapi memang lawak. 

Lee Eon

Pasal Gong Yoo plak, (Han Gyul)  sekarang ni tengah on air drama baru dia Judul “Big”. Baca dia punya sinopsis macam best. Aku search baru ada sampai episode 5. Memang wajib download la jawabnya :p.

Gong Yoo


Big

Dalam drama Big ni selain Gong Yoo ada Lee Min Jung dan  Suzy ( tak salah aku dia dalam group Miss A). Kepada peminat Kdrama boleh layan cerita ni ok.. :)

Photo sumber :En google

p/s : Sebab Running Man la aku boleh kenal depa.

2 comments:

  1. "Rupanya salah sorang pelakon tu Lee Eon @ Min Yeop ( boyfriend adik Eun Chan). Rasa terkejut jugak la. "

    Rupanya apa cik Den? dia sudah meninggal kan?

    ReplyDelete
  2. hahaha...a'a, sory.. i pikir banyak dari menaip.. :p

    thanks for the comment.. :)

    ReplyDelete