Silent reader

Assalamualaikum dan selamat pagi!

Penghujung cuti sekolah ni tak sibuk sangat la sebab dah tak banyak aktiviti dalam P&P. Keja macam aku ni kira standby je la incase diperlukan. Bila free aku suka la godek-godek blog kawan-kawan blogger. Aku terjah semua yang suka update.

Selalunya, kalau pagi free, wajib la aku skodeng blog hampa. Cuma aku ni silent reader, suka baca jarang komen. Kekadang je komen. Macam pagi ni, aku dah terjah dah. Lepas tengahari ni, aku terjah sekali lagi. Kiranya free ja, mesti aku terjah la.. Kalau waktu sibuk, 2 -3 hari aku tak sempat buka blog aku senirik.

Tapi apa yang penting, kerja mesti siap dulu ok! ;)

p/s: Jom tengok shawls baru kat Gerobokecik

Nak tau lebih lanjut jom ke blog Gerobokecik dan like pagenya yer.

No comments:

Post a Comment