Pages

nuffnag

Wednesday, December 29, 2010

Bukak Sekolah

Sekolah nak bukak ja, aku pun mula la sibuk. Macam-macam cikgu ni nak. Tapi tak per, itu tugas aku, so nevermind la. I Love my Job So Much k!! muahh muahhh!!

Ada saja benda yang kena hantaq ke PPD. Last-last minute nak, apa lagi, rushing la aku kena buat. Tak per, I Love my Job So Much k!! =D

Esok pendaftaran budak-budak tahun 1. So esok kita akan tengok edisi peluk-peluk, edisi menangis tahap gaban dan juga edisi panjat pagaq k! Tahun lepas lebih kurang 2 minggu jugak ada mak bapak tunggu anak-anak depa. So, mungkin tahun ni ada yang akan pecah rekod, kita tunggu yer..hehe
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...