Pages

nuffnag

Saturday, October 8, 2011

Alhamdulillah, Syukran Jazilan..

photo en google

Bersyukur sangat sebab dapat bonus hujung tahun ni. Lagi satu sebab dapat naik gaji. Syukur sangat. 

Tapi kadang-kadang aku heran, ada sesetengah manusia yang tak tau bersyukur. Ada la 2 3 kerat kawan kat fb tu, tak pueh hati merata. Tak tau la. Ritu bagi separuh mengata, ni bagi separuh lagi pun mengata. Lepas tu berdengki, kawan keja kementerian ni, baguih la, dapat elaun banyak, peh tu, gred gaji ni syok la, dapat banyak. Lepas tu jadi la bunga-bunga taik nak gaduh. Hmmmm...


Tapi ikut suka depa la kan, malas nak kata apa. Yang penting, aku cukup makan, pakai, OK!!

ps: nak beli rumah ok tak..ngeeeeee


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...