Pages

nuffnag

Tuesday, October 11, 2011

Novel Pergilah Air Mata

Aku baru menghabiskan membaca novel ni. Serius best beb!! Memula tu tengok-tengok gitu ja, peh tu start la baca. Bila dah mula tu ka, nak baca sokmo la. Serius best beb. Bagi aku la.

Cerita dia pasal Sabrina yang kena tangkap basah dengan Badrul. Kenal pun dak lastly kena kawin jugak. Dah la memasing ada marka dah. Nak dijadikan cerita, rupanya kawan baik si Sabrina tu yang rancang untuk malukan dia. Gilo, dah la kawan baik, gamak dia buat lagu tu. Peh tu, kawan baik dia tu apa lagi, masuk jarum la amik marka si Sabrina ni. ish3.... Peh tu, dia bagi la hasben dia si Badrul ni nikah lain dengan marka dia.Cerita ni betoi tragis baq hang!! Lepas satu masalah, mai masalah lain. Tapi happy ending la. Kalau nak tau beli la. hehehe, Nak cerita kat sini panjang sangat pulak.hehe. (Awok pun pinjam je buku ni kat kazen awok, hehe)

Ni dia cover dia. Tengok biasa-biasa ja kan. hehe..

Yang buat aku tertarik nak baca sebab cara penulisan dia. Tak dak la merapu banyak sangat.Jalan cerita yang menarik, plot dia susun pun kemas. Senang kita paham. (Almaklum la, aku pembaca tegar..)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...