Photobook Saya

Assalamualaikum.. uit!

Baru ni aku ada buat photobook. Photobook ni PK aku yang bagi. Lepas dapat tu apa lagi aku pun dengan gigihnya menyiapkan photobook berkenaan. (study pun tak macam gini.) Aku buat simple ja sebab 1st time try.

Inilah hasilnya :

Muka depan dan belakang

Warna warni

Photobook ni kita boleh beli melalui Groupon dan Living Sosial. Kalau beli kat sini dapat lagi murah sebab guna voucher. Tapi kena rajin-rajin tengok la sebab tak selalu dia offer murah dan bila ada lain-lain saiz untuk setiap buku tu. Mungkin potrait dan mungkin lansdscape

Bila kita dah beli tu, tempoh sah voucher tu lebih kurang dalam 4 bulan macam tu la. So sempat la nak godek-godek pilih gambaqkan. 

Sebelum pilih gambaq wajib install dulu perisian photobook ni. Boleh ke photobook.com untuk download. Siap download maka bermulalah pengembaraan anda! :) 

Kalau yang ada anak tu boleh la buat album gambaq untuk anak. Cikgu-cikgu sekolah aku dok gila buat untuk anak depa siap pakat dok mai tayang la apa lagi. Untuk yang suka travel, boleh jadikan buku cerita untuk pengembaraan anda tu dan untuk yang minat photografi, ini sangatlah best!

p/s: Kalau beli dari photobook sendiri pun ok, tapi mahal sikit la.

1 comment:

  1. bila dah terjebak dengan photobooking ni memang susah la... susah nak stop HAHAHA... eh cikgi gak ek? sama la kita hihi

    ReplyDelete