Saigon City Vietnam (part 6)

Assalamualaikum..oit!

Saja nak share trip malas p Saigon amik pakej dengan Ibrahim. Overall memuaskan hati. Sebab bawak familykan, so kena la cari yang okey dan selesa.

Boleh cari kat FB Ibra Him ni. Sebelum cari dan jumpa macam-macam. Harga lebih kurang. So aku decide dengan dia ja la.

Harga termasuk makan + penginapan+ entrance =RM570 sahaja. Dengan mengada-ngadanya aku, aku tanya Ibrahim, duduk hotel mana. Dia cakap, Song Anh Hotel. Aku terus search hotel tu macam mana, hahaha.. So, okey. Jalan..hihihi

Hotel ni memang kecik ja




Nak ke bilik aku 307

Tadaa


Tidoq sorang 1 katil ni, heaven



Nak shopping kat bawah pun boleh

Nampak tak, kecik gila hotel
Overall aku puas hati. Perkara wajib, kena tinggal passport kat hotel. Bila aku baca, banyak yang bagitau info ni. So aku tak ralat sangat la.


4 comments:

  1. jadilah dapat gak jejak kaki kat vietnam hehe

    ReplyDelete
  2. trip yang tak payah pening2 nak buat itinerary kan. hotel siap book dah. tinggal bagi duit je. lagipun macam reasonable je kan.

    ReplyDelete