Tersentuh #MH370

Assalamualaikum...

Pasti semua orang sedang berduka kini selepas PM conference semalam. Termasuk la aku. Semua orang sentiasa berdoa berharap moga ada keajaiban berlaku selepas 17 operasi SAR dilakukan.



Walau apa pun, kita sebagai umat Islam, harus redha dengan ketentuannya. Allah Maha Besar, Maha Mengetahui. Biarpun begitu, teruslah kita berdoa untuk mereka. Kita berusaha dan Allah yang menentukannya.

Sejak hari pertama aku sentiasa menanti perkhabaran MH370 ni. Walaupun tak dak sapa yang aku kenai, tapi tetap tersentuh dengan kejadian ni.

Takziah & Al Fatihah

1 Comments

  1. mcm tak caya benda ni boleh jadi kat negara kita.moga cepat2 la tahu apa yg berlaku,lama sgt dah rasa :(

    ReplyDelete