Emergency Couple Korean Drama

Assalamualaikum..hello..


Sekarang ni tengah syok layan cerita Emergency Couple. Kalau sesapa peminat Song Ji Hyo mesti layan cerita ni. Choi Jin Hyuk ni pulak pernah berlakon dalam The Heirs dengan Park Shin Hye dan Lee Min Ho. Tapi Choi Jin hyuk dalam cerita ni sangat berlainan berbanding dalam The Heirs. So wajib tonton kepada peminat Jin Hyuk! : D


Mai nak cerita sikit sinopsis.

Oh Jin-Hee (Song Ji-Hyo) adalah seorang dietitian. Dia kemudian bertemu Oh Chang-Min (Choi Jin-Hyuk), pelajar perubatan dan mereka jatuh cinta. Namun cinta mereka dihalang oleh keluarga Chang Min. Ya la, Chang Min ni kan orang kaya tambahan family dia semuanya doctor. Walaupun mendapat tentangan yang kuat Jin-Hee dan Chang-Min tetap mengambil keputusan untuk berkahwin. Selepas dah kawin, Chang-Min berhenti  dari latihan perubatan dan mula bekerja sebagai jurujual farmaseutikal. Kehidupan perkahwinan mereka tak seindah yag diimpikan. Dan mereka bercerai.
Selepas perceraian mereka, Jin-Hee menyambung pelajaran dalam bidang kedoktoran. Chang-Min juga lulus dari sekolah perubatan dan mula bekerja sebagai pelatih. Satu hari, mereka bertemu di sebuah hospital di mana kedua-dua mereka akan bekerja bersama-sama.


Jeng, jeng, jeng‼
Apa yang bakal terjadi bila kedua-dua mereka bertemu? Hehe.. La ni dah sampai episod 15. Tak sabaq tunggu episode seterusnya.




#Komen dari AllKPOP mengenai Emergency Couple yang Daebak!!
#Photo sumber google



No comments:

Post a Comment