Start Up Drama Korea

 Assalamualaikum,,,  Kalau tengok tajuk kat atas, mesti peminat drama korea tau drama ni. 


Macam biasa la, aku kalau nak tendok drama korea ni, mesti tertengok ilam kat facebook. Lepas tu cari la. Time tu tak airing lagi. tapi dah cakap nak tengok la drama ni. Sebab nak tengok adalah kerana pasal teknologi it masa kini giteww...

1st episod okey, layan, masuk 2nd episod aku dah mula mnyampah dengan 3 sekawan ni. Rasa annoy betoi. Macam bajet best, perasan baguih, especially bila 3 orang ni duduk sekali. Fuhh, meluat gila rasa. Tapi aku sabor je la tengok.

Tapi kesian jugak la kat Dosan ni, ayah dia selalu macam selalu bagi tekanan kat dia. So, dia jadi macam selenga sikit. Tapi dalam selenga tu pun, belagak, poyo.

Han Ji Pyung punya watak, agak keras sikit kata-kata. Straight to the point ja. Ada aku kisah. hahah.. Tapi apa yang dia kata tu betoi, tapi sedikit kasar. 

Disebabkan aku menyampah watak dosan dengan dalmi ni, bila dah masuk episod 14, aku dah mula skip part depa. HAHAHAHA...

Disebabkan drama ni, Kim Seon Ho femes. Dan disebabkan Kim Seon Ho, aku dah terlayan 2D1N, hahahah.. Nasib best.

                                        Aku suka part ni. Terus terang teruih dia cakap.

Overall best la, cerita pasal bisnes, pasal it. I like it!

Aku malas nak cerita banyak-banyak, rasa ramai ja tengok drama ni. Emo jugak la tengok drama ni. Habis ni, habis la..



Okey, sekian..

#Team HanJiPyeong


4 comments:

  1. baru habis tngk.. hehe mmg sjenis yg tngk lmbt dari orang lain. tnggu habis tayang dulu. suka Seonho tapi dalm citer ni i team Dosan hahah..

    ReplyDelete