, ,

Jambatan Tamparuli 8

Assalamualaikum..uit...

Dari Pasar Pekan Nabalu, kami gerak ke Tuaran untuk p tengok Jambatan Tamparuli. Tempat wajib  kalau sampai kat Sabah ni. Rugi tak p. Sebab ada lagu lagi kot.

Tengok jambatan ni dulu-dulu, kecut aku, dah la panjang, nak sampai pun mesti lambat, dengan angin mai, berayun-ayun..eee..scaryy..

Sekarang ni, dah okey, sebab

Jambatan ni berdekatan dengan pasar. Aku tak ambil pulak gambar. Tapi waktu kami sampai, dah tengah hari, so macam dah tak meriah la.

Muka happy sampai sini

Sapa la buta perut p langgar sign tu sampai buruk
Nampak yang kuning kat belanag tu, tu la Jambatan Tamparuli
Waktu kami sampai ni, jambatan yang laluan kereta semua tu, tengah dibaiki. Ya lakan, time tu, sabah baru kena earthquake.




Nak naik ni foc okey. Tu time aku p dulu. Tapi rasa sekarang pun sama lagi. Ramai ja yang ada kat sini waktu kami sampai.

Kebetulan kami sampai dah masuk zohor, so solat siap-siap la. Dekat sini ada masjid, so tak payah risau la nak solat. Kat sini jugak la aku tinggal mata aku, kena patah balik. Nasib dekat ja time dah gerak tu. Nyanyuk..hehe





 Ni maps Jambatan Tamparuli

Lepas ni kami gerak ke Rumah Terbalik. Nanti next entry aku share k.
Share:

No comments:

Post a Comment