Penginapan Bajet di Alor Setar, Kedah

Assalamualaikum..aip!!

Okey, aku nak share penginapan aku kat Alor Setar.

Kat sini aku booked Rainbow Hotel. Hotel ni kat Tandop. Dia duduk kat dalam sikit la. Kira pusing-pusing jugak la nak jumpa hotel ni. hahahaha...

Tapi aku best hotel ni. Sebab kasut dah pasti kena letak kat luar. Mean kat receptionist. Jangan risau ada locker boleh simpan kasut.

Dalam dia pun best. Selesa. Yang penting murah.haha

Ni kat depan dia (Photo source: Agoda)
Ni tangga nak naik atas




Semua okey

Aku tak paham pasaipa bantal tu bergulung dengan selimut

Toilet dia kecik ja
Overall okey la untuk penginapan bajetkan. Bagi aku okey. Tapi recomend for yang ada transport la. Sebab dalam sikit kawasan dia.



 Maps untuk ke Rainbow Hotel Alor Setar 

Nak tempah boleh ke booking.com 

No comments:

Post a Comment