The Rebarn Langkawi

Assalamualaikum.. haii..

Saja aku nak share cerita basi. P Langkawi hari tu, singgah makan The Rebarn. Tempat memang nampak menarik la. Cuma orang tak ramai la. Melalui info yang aku dapat, time aku p tu, Irma cakap tempat tu baru buka. Time aku p la. The Rebarn tu asalnya sebelum ni kedai lain. Tapi dia macam upgrade la sekarang jadi kedai cantik macam ni.

photo source from sini
photo source from sini


Kedai ni terletak kat Jalan Pantai Cenang. Senang cakap dekat Telaga Walk. Malam kami p tu tak ramai, tak tau pasal apa. Sebab Irma kata, kalau tidak, ramai ja orang dok lepak kat Telaga Walk tu.

Memula nak minum ja, sekali semua order makan.

Layan kan aja gambar kami dari kamera buruk aku, hahhaa



Aku makan ni



Muka masing-masing kepenatan

Bagi aku makanan dia biasa-biasa sahaja. Boleh di pertingkatkan lagi. Tak tau la kot dah lewat malam ka so tukang masak pun masak tak dak mood ka, hihihi.. Presentation pun biasa, hihihi.. Tapi boleh la nak makan, lepak-lepak. Bukan la tak sedap langsung, boleh masuk mulut aku lagi.



No comments:

Post a Comment