Makan Together at Santai by The Garden

Assalamualaikum.. haii.. 

Lamanya aku diam. Sibuk la. Sibuk memikiau. Macam-macam dalam kepala sebenaqnya. Kadang kita tak pasti apa yang kita buat tu betoi ka tak. fuhh.... Dah la, sambung cerita sebenar ja la.

Hari tu p makan dengan Una. Asal sebenarnya, nak celebrated birthday kami. Lepas tu, masing-masing sibuk, and macam-macam idea sangat keluaq, last decide p makan kat Santai by The Garden. Kedai ni kat Sungai Petani, kat area Padang Temusu tak silap. Aku bab nama tempat failed, tapi tau la tang mana. Kat sini ada steambot gitu la. Kebetulan dia nak buat makan-makan untuk pekerja kedai dia, sekali harung ja la makan.

 Sebelum tu dia dak tempah meja semua. Kami sampai pukul 6pm lebih kurang la.  


 
 
Time kami sampai tu, tak ramai lagi pun. Tempat dia pun luas. Kedai makan ni pernah viral kat facebook. Sebelum ni, kedai mee udang macam tu tak salah. Sea food jugak. Dah lama gila tak p sini, dah berubah rupanya.







Konsep kat sini, makan la banyak mana, repeat la banyak mana pun, janji habis ya. Memang banyak la seafood kat sini. 







Memang puas yaamat makan tau!


 



 
Tema untuk hari tu adalah jeans, baju hitam and tudung warna susu gitu la. hihihi





Bajet-bajet macam model ai gitueww...


Terima kasih kepada puan tokey sudi belanja i. Semoga dimurahkan rezeki dan diberi kesihatan yang baik-baik.

 Puas sangat dapat makan. Time ni plak baru lepas PKP, aku dah peghak buih la boleh keluaq, hahaha. Tapi memang ramai gila time aku p, aku tengok SOP pun dah kemana hala. Scary jugak, Kejadian nni bulan 7 hari tu. Lamakan nak update. 

Aku amik mood sikit nak update. Stress, hahahaha...






No comments:

Post a Comment