Hai 2019

Assalamualaikum wbt, uit!!

2019 dah weh, hahah, mana post Ho Chi  Minh ni, hahaha, sat, tengah pilih gambar k. Bajet gambar bagus nak pilih, puii!!hihihi..

Membuka tirai 2019, aku harap tahun ni lebih baik dari tahun lepas. Aku ni spesis tak dak azam, hahah, cuma nak lebih dari tahun yang sebelumnya, lebih duit,(hahah) lebih baik, lebih cantik, (ops!hahah) lebih happy, lebih positif dan segala yang baik-baik la senang cakap. Moga bertemu jodoh la tahun ni, ececeee, ahaks! Mana tau jodoh tengah baca blog ni ka, harharhar..

Tahun lepas, lepas sakit tu, aku jadi lebih positif sikit. Tak mau sakit dahkan, hahaha..



Ada kawan-kawan yang sekian lama hilang dalam hidup, muncul. It's okey, lets be friend...again, hahah.. Ada yang dah lama kawan, tapi it's feel akward selepas terdapat beberapa kejadian terjadi. Kadang kita tak pasti, manusia ni, sebab selalu bertopeng, kita tak tahu mana satu diri dia yang sebenar. Boleh tak jangan jadi fake...hahaha...Mungkin ada sebenarnya yang nak unfriend, tapi just wait and see.

InsyaAllah, Allah akan susun yang cantik untuk hambaNya. Ada yang baru muncul tu, baru kenal, especially dalam blog ni, welcome dalam hidup aku, hihihi... kawan di alam mayakan, ;)



Semalam 1.1.2019 lancar ja, tak dak apa-apa berlaku. Cuma penyidai kain jatuh atas aku ja malam tadi, hahaha.. Orang kata kalau 1st day okey, insyaAllah, segalanya okey, orang cakap..

Agak-agak kena tukar tempat kerja dak tahun ni? hihii


4 comments:

  1. salam tahun baru 2019 ^^
    insyallah semoga yang baik2 saja menanti kita semua ditahun yang baru ni..

    ReplyDelete