IKEA Batu Kawan Dah Nak Buka!

Assalamualaikum.. haii

Hari ni IKEA Batu Kawan dah buka. Mesti ramai orang utara pergikan. Aku dah p sabtu lepas. Layan ja la gambaq.

Jam sat nak masuk














Harap orang utara tak jadi perak buih la noo.. Jangan la dok buat benda tak ketahuan pulak.. Selamat shopping gais.

2 Comments

  1. bila nak pi lagi ? roger2 la jom kite lepak sama. rumah CT dekat jeee..
    hehehe.. memang nak pi beli langsir baru hehe. yang lama ni da krik krik.. tapi nk tunggu reda dulu. tengok sampai ada kete naik tembok takut laa hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. oohh yaka, hihi.. boleh2.. hahah betoi tu, bagi reda dulu, tengok kereta pun dah makan tembok, hahaha

      Delete